2 Mart 2022

Takibe takip!

Ülkemizde Anadolu takımlarının makus talihi; odak her ortamda, her sektörde dört büyük takım etrafında kümelenmiş… Her şey dört büyükler için…



Ülkemizde Anadolu takımlarının makus talihi; odak her ortamda, her sektörde dört büyük takım etrafında kümelenmiş… Her şey dört büyükler için…
 
Ülke ve dünyanın ekonomik durumunu göz önüne alınca insanımızın forma bilet alıp kulüplere destek olamamasını da anlıyorum.

Ama sosyal medya hayatımızın tam da ortasında. En azından sosyal medyadan şehrimizin takımını takip edebiliriz… 

Hiç uzağa gitmeden şehir takımlarından birkaçının Instagram takipçi sayılarına göz atalım;

Adana Demirspor 248 bin,

Öznur Kablo Yeni Malatyaspor 188 bin,

Göztepe 175 bin,

Demir Grup Sivasspor 148 bin,

İttifak Holding Konyaspor 140 bin,

FTA Antalyaspor 100 bin,

Çaykur Rizespor 100 bin,

Altay 57 bin…

Mesela; İstanbul’da yaşayan Sivaslı sayısı, şehirde yaşayandan fazla. 

Anadolu’nun en başarılı takımı Trabzonspor’un takipçi sayısı ise 1 milyon.

E ne olacak takipçi sayılarıyla demeyin… Futbolcu arkasındaki gücü bilecek, hissedecek… 

Kulüp sponsorun karşısına güçlü oturacak, pazarlığı da kazancı da ona göre yapacak…

Yeri gelmişken; iğneyi taraftara batırdık, çuvaldızı da kulüplere doğrultalım.

Devir sosyal medya devri. 

Objektife yansıyan birkaç kareyle “Futbolcumuzun doğum günü Brezilya usulü kutlandı” gönderisi. Maçın ilk yarısından kareler… Vesaire, vesaire… Futbolcuların gündelik yaşamları, beğenileri, zevkleri gazeteci tabiriyle "özel işler" içeren içerikler hiç mi olmaz! 

Biraz özen,

Biraz özgün...

Lütfen!

Ülkemizde Anadolu takımlarının makus talihi; odak her ortamda, her sektörde dört büyük takım etrafında kümelenmiş… Her şey dört büyükler için…



Ülkemizde Anadolu takımlarının makus talihi; odak her ortamda, her sektörde dört büyük takım etrafında kümelenmiş… Her şey dört büyükler için…
 
Ülke ve dünyanın ekonomik durumunu göz önüne alınca insanımızın forma bilet alıp kulüplere destek olamamasını da anlıyorum.

Ama sosyal medya hayatımızın tam da ortasında. En azından sosyal medyadan şehrimizin takımını takip edebiliriz… 

Hiç uzağa gitmeden şehir takımlarından birkaçının Instagram takipçi sayılarına göz atalım;

Adana Demirspor 248 bin,

Öznur Kablo Yeni Malatyaspor 188 bin,

Göztepe 175 bin,

Demir Grup Sivasspor 148 bin,

İttifak Holding Konyaspor 140 bin,

FTA Antalyaspor 100 bin,

Çaykur Rizespor 100 bin,

Altay 57 bin…

Mesela; İstanbul’da yaşayan Sivaslı sayısı, şehirde yaşayandan fazla. 

Anadolu’nun en başarılı takımı Trabzonspor’un takipçi sayısı ise 1 milyon.

E ne olacak takipçi sayılarıyla demeyin… Futbolcu arkasındaki gücü bilecek, hissedecek… 

Kulüp sponsorun karşısına güçlü oturacak, pazarlığı da kazancı da ona göre yapacak…

Yeri gelmişken; iğneyi taraftara batırdık, çuvaldızı da kulüplere doğrultalım.

Devir sosyal medya devri. 

Objektife yansıyan birkaç kareyle “Futbolcumuzun doğum günü Brezilya usulü kutlandı” gönderisi. Maçın ilk yarısından kareler… Vesaire, vesaire… Futbolcuların gündelik yaşamları, beğenileri, zevkleri gazeteci tabiriyle "özel işler" içeren içerikler hiç mi olmaz! 

Biraz özen,

Biraz özgün...

Lütfen!