İran'dan flaş açıklama: "Belçika kaybetmediği için şanslıydı"

İran'dan flaş açıklama: "Belçika kaybetmediği için şanslıydı"
İran teknik direktörü Ardeshir Ghalehnoy 0-0 berabere kaldıkları Belçika maçının ardından "Belçika’yı yenebilirdik" dedi.

Maçın ardından açıklamalarda bulunan Ghalehnoy "İyi oynadık ve maçı kazanabilirdik. Belçika çok güçlü bir takım, ama 10 kişi kalınca kaybetmedikleri için şanslıydılar" dedi.

Takımına övgüler dizen İranlı teknik adam "Oyuncularımla inanılmaz derecede gurur duyuyorum. İran oyuncularında büyük bir ruh var ve tüm zorluklara rağmen Belçika’ya karşı çok iyi savaştılar. Bu maç artık bitti ve bu andan itibaren Mısır'a hazırlanmaya odaklanmış durumdayız." diye konuştu.

Kaynak: beinsports.com.tr / Dış Haberler