Fenerbahçe Beko, Jilson Bango ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe Beko, Jilson Bango ile yollarını ayırdı
Fenerbahçe Beko’da Jilson Bango ile yollar ayrıldı.

Oyuncunun menajeri Misko Raznatovic, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Bango’nun Fenerbahçe’den ayrıldığını ve serbest oyuncu statüsüne geçtiğini duyurdu.

Raznatovic ayrıca Angolalı basketbolcunun 4 hafta içinde tamamen iyileşmesinin beklendiğini belirtti.

Geçtiğimiz sezon Fenerbahçe Beko forması giyen Jilson Bango, yaşadığı sakatlık nedeniyle bir süredir parkelerden uzak kalmıştı.